Profesjonalna sieć serwisowa Novoferm

Obsługa serwisowa

Serwis bram garażowych:

Serwis bram garażowych Novoferm oraz sprzedaż części zamiennych odbywa się poprzez autoryzowanych dystrybutorów firmy Novoferm.

Znajdź dystrybutora »


Serwis produktów przemysłowych:

W ramach serwisu produktów przemysłowych Novoferm oferuje serwis oraz sprzedaż oryginalnych części zamiennych do:

  • bram segmentowych przemysłowych Th 40/Th 45/Th 60
  • doków przeładunkowych
  • bram rolowanych Th 80 i Th 100
  • bram przeciwpożarowych
  • bram szybkobieżnych
  • drzwi techniczne

Skontaktuj się w sprawie przeglądu/serwisu produktów przemysłowych »

Regularny przegląd zapewnia bezpieczeństwo

Aby zachować dobry stan bramy oraz zapewnić personelowi bezpieczeństwo jej użytkowania, należy regularnie przeprowadzać czynności konserwacyjne. Ważne, aby takiego przeglądu konserwacyjnego dokonywali przeszkoleni i doświadczeni montażyści. Novoferm posiada profesjonalną sieć serwisową bram przemysłowych na terenie całej Polski. Nasi doświadczeni serwisanci i montażyści sprawdzają m.in. wszystkie zabezpieczenia bramy oraz określają stan sprężyn, okuć, elektrycznych części (takich jak napędy) i weryfikują ogólny stan bramy. 

Każdy produkt przemysłowy jest objęty gwarancją Novoferm (okres gwarancji określony jest w umowie zakupu). Warunkiem utrzymania gwarancji jest wykonywanie odpłatnego przeglądu serwisowego przynajmniej raz na 12 miesięcy (częstotliwość wykonywania przeglądów uzależniona jest od warunków określonych w umowie zakupu).

Kto może zostać naszym serwisantem?

 


Aby zostać serwisantem Novoferm, firma musi przejść odpowiednie szkolenia z zakresu montażu i serwisu naszych produktów oraz wykazać się odpowiednim doświadczeniem. Firma serwisowa musi posiadać także szereg uprawnień związanych z wykonywaniem czynności serwisowych (np. uprawnienia elektryczne, pracy na wysokości, itp.) oraz niezbędne narzędzia.

Każda naprawa jest przeprowadzana przy użyciu oryginalnych części oraz według standardów i instrukcji producenta.

 

 

 

SZYBKI KONTAKT

 

Jeśli masz problem z bramą i szukasz pomocy, napisz do nas:

e-mail

lub zadzwoń:

tel. +48 61 827 95 65 (biuro czynne w godz. 8.00- 16.00)

Zależy nam na szybkiej i sprawnej obsłudze. W związku z tym prosimy, aby w przesłanej informacji zamieścić poniższe informacje:

  • zdjęcie tabliczki znamionowej produktu (o ile to możliwe)
  • dokłądny opis uszkodzeń
  • zdjęcia potrzebnych części z numerami artykułów ( o ile to możliwe)
  • telefon kontaktowy

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym możliwym czasie, żeby pomóc w rozwiązaniu problemu.

 

Umowa serwisowa – na co zwrócić uwagę?

W ofercie serwisu Novoferm znajdują się również kompleksowe umowy serwisowe. Dzięki podpisaniu umowy można uzyskać preferencyjne ceny za wykonywanie przeglądów serwisowych, napraw oraz dodatkowy rabat na wszystkie części serwisowe.

Dobra umowa serwisowa powinna uwzględniać szereg danych, z których na uwagę zasługują odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co jaki czas jest wymagany przegląd bram?
  • Co jaki czas konieczna jest wymiana części, które ulegają amortyzacji, aby zachować sprawną bramę (co ile cykli )?
  • Jakie części należy wymieniać w bramie, aby zapewnić jej bezpieczne i długie działanie (np. sprężyny)?
  • Jaki jest czas reakcji w przypadku awarii?
  • Gdzie należy przesyłać informacje o wystąpieniu awarii oraz jakie informacje przekazywać, aby serwisanci mogli jak najszybciej reagować i usuwać usterki oraz wykonywać naprawy?



Wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne Novoferm

Jako producent dostarczamy produkty najwyższej jakości opatrzone certyfikatami jakości, które spełniają szereg norm bezpieczeństwa.
Aby zapobiegać awariom, naszym klientom proponujemy umowy serwisowe, które gwarantują przeprowadzanie fachowych przeglądów przez autoryzowaną przez nas ekipę serwisową oraz szybką reakcję w przypadku awarii. Regularne przeglądy bram pozwalają na przedłużenie ich żywotności, minimalizują występowanie usterek, a co za tym idzie wpływają na obniżenie ogólnych kosztów napraw.
W przypadku awarii, w ramach gwarancji, staramy się szybko i sprawnie wymienić wadliwe części, aby nie narażać klientów na dodatkowe koszty. Natomiast w przypadku usterek mechanicznych lub pogwarancyjnych dokładamy wszelkich starań, aby mieć najczęściej narażone na usterki części (które są uszkadzane np. w wyniku uderzenia wózkiem) na stanie magazynowym „od reki” i szybko i sprawnie reagować na awarie.