Mamy nowe logo

Mamy nowe logo

Zmieniliśmy logotyp. Choć na pierwszy rzut okaz zmiany mogą się wydać kosmetyczne, lifting logo jest efektem prac nad długofalową, globalną strategią komunikacji marki Novoferm. We wszystkich krajach, w których działa nasza firma, będzie teraz funkcjonować jednolity, nieco zmieniony logotyp z uniwersalnym hasłem w języku angielskim: „Intelligent door solutions”.

Ujednolicenie logotypu we wszystkich krajach podkreśli również międzynarodowy charakter naszej marki i umocni jej globalną pozycję.

Dlaczego nowy logotyp?

Wprowadzone zmiany mają na celu wykreowanie wizerunku Novoferm jako firmy nowoczesnej, zorientowanej na potrzeby swoich odbiorców. Zabieg ten będzie naszym istotnym wyróżnikiem, a jednocześnie wskazuje kierunek rozwoju Novorefmu – jako firmy tworzącej inteligentne rozwiązania dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów, zarówno indywidualnych, jak i z sektora przemysłowego.