Niezapomniane spotkanie w Bukowinie Tatrzańskiej

Novoferm zaprosił TOP Klientów z całej Polski na wypełniony atrakcjami wyjazd do malowniczej Bukowiny Tatrzańskiej. Goście zamieszkali w urokliwym hotelu Bukovina, położonym w sąsiedztwie Tatrzańskiego Parku Narodowego i otoczonym przez świerkowe lasy. W ten sposób chcieliśmy podziękować naszym najlepszym klientom za zaangażowanie w promocję i sprzedaż produktów Novoferm.

Podczas kilkudniowego pobytu w Tatrach nasi goście aktywnie spędzali czas. Na liście atrakcji, które dla nich przygotowaliśmy nie zabrakło kuligu, gry w kręgle, kolacji przy ognisku i występów zespołu góralskiego. Najlepsi sprzedawcy produktów Novoferm mieli też okazję wziąć udział w wyprawie na Kasprowy Wierch oraz uczestniczyć w spektaklu „Da Capo Al. Fine” w reżyserii Andrzeja St. Dziuka na podstawie „Cmentarzyska samochodów” hiszpańskiego pisarza Fernando Arrabala, wystawianym w Teatrze Witkacego w Zakopanym.

Humory dopisywały, a czas w przyjaznej atmosferze mijał zadziwiająco szybko. Nasi goście bawili się wyśmienicie, przy okazji odpoczywając od codziennych obowiązków i podziwiając uroki gór. – Piękne miejsce, wspaniali ludzie, a do tego magiczna aura ośnieżonych gór – wszystkie te chwile zatrzymamy w sercu. Szczególnie zapamiętamy wejście na Kasprowy Wierch, które wydawało się zadaniem trudnym. Jednak dzięki temu, że szliśmy w grupie, udało nam się osiągnąć cel. Ta wyprawa pokazała, że możemy na siebie liczyć zarówno w pracy, jak i na szlaku – podzieliła się swoimi wrażeniami z wyjazdu Marzena Piwowarczyk z firmy Rapi. O swoich przeżyciach w Bukowinie Tatrzańskiej opowiedziała także Sylwia Kupka, przedstawicielka firmy GK: – Wyjazd był bardzo ciekawy, obfitował w wiele atrakcji towarzyszących (wycieczka na Kasprowy Wierch, teatr, degustacja win). Mieliśmy też czas na wspaniały wypoczynek w gronie świetnych ludzi, w otoczeniu gór i pięknych krajobrazów. To wspaniałe móc uczestniczyć w takim wydarzeniu i oderwać się od codzienności. Dziękujemy, że mogliśmy uczestniczyć w tym wyjeździe

Do Bukowiny Tatrzańskiej zaprosiliśmy przedstawicieli siedmiu firm, które odnotowały największą sprzedaż produktów Novoferm w 2021 roku. Pełne zaangażowanie, rzetelność oraz profesjonalizm – to wizytówka naszych TOP Klientów, których mieliśmy przyjemność gościć w górach. Dziękujemy za Waszą obecność, za zaufanie i wybór naszej firmy. Serdecznie gratulujemy osiągniętych wyników i życzymy dalszych sukcesów!