Uszczelnienia NovoSeal

Elastyczne dopasowanie do wymagań

Uszczelnienia Novoferm powstały specjalnie z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa oraz efektywności przeładunków. Skonstruowane tak, aby chronić zarówno ludzi, pojazdy, jak i towary optymalizują nie tylko procesy przeładunku, ale również koszty energii oraz obniżają częstotliwość zachorowań wśród personelu.

Uszczelnienie - jak wybrać?

 

Aby uszczelnienie jak najlepiej pełniło swoją funkcję, dobierając je, należy zwrócić uwagę na takie aspekty, jak:

  • sposób użytkowania – czy będzie używane do obsługi jednorodnego czy wielorodnego parku pojazdów
  • efektywność kosztowa – czy uszczelnienie powinno posiadać wyższe parametry związane z oszczędnością energii
  • miejsce montażu – odporność na warunki atmosferyczne związane z miejscem montażu uszczelnienia (w miejscu odsłoniętym czy zadaszonym)
  • sposób montażu – czy uszczelnienie będzie montowane bezpośrednio we wnęce budynku, czy na elewacji
  • funkcja ochronna – na ile duże znaczenie ma ochrona ludzi (np. przed przeciągami) oraz towarów (przed czynnikami atmosferycznymi)

NovoSeal VS 250 – do cross-dockingu NovoSeal S 220

W naszej ofercie posiadamy skrojone na miarę uszczelnienia bram z regulowaną poduszką poziomą przeznaczone do cross dockingu. Ze względu na prężnie rozwijający się handel internetowy szybko rośnie zapotrzebowanie na furgonetki. W większości przypadków transportowane przesyłki wymagają obchodzenia się z nimi z dużą ostrożnością. Równocześnie duża liczba różnych furgonetek o zróżnicowanych kształtach nadwozia i rozmaitych zawiasach u drzwi stwarza problem w zakresie uszczelnienia. NovoSeal VS 250 pozwala na optymalne dostosowanie do wymagań rożnych typów furgonetek.

Uszczelnienie NovoSeal VS250

 

NovoSeal VS 250 – zalety produktu:

  • opracowany specjalnie do furgonetek
  • ręcznie regulowane poduszki poziome
  • poduszki lamelowe do idealnego uszczelnienia bocznego
  • rynny w standardzie
  • idealne do cross-dockingu

 

 

NovoSeal S 420 - uszczelnienie bram z aluminium i PCV

NovoSeal S 420 to elastyczne uszczelnienia bram z aluminium i PCV. Uszczelnienia bram Novoferm z tłumiącą uderzenia zabudową chronią przed przeciągami, deszczem i wiatrem. Zapewniają doskonałe uszczelnienie przestrzeni między samochodem ciężarowym a budynkiem, zabezpieczają przed stratami energii i potencjalnym uszkodzeniem towarów. Wbudowany kanał odpływowy odprowadza wodę opadową z dachu na zewnątrz śluzy.

Uszczelnienie NovoSeal S420

 

NovoSeal S 420 – zalety produktu:

  • elastyczna konstrukcja dachu
  • konstrukcja ramy z kształtowników aluminiowych
  • brak widocznych śrub od frontu
  • wbudowany kanał odpływowy wody deszczowej
  • uniwersalność zastosowań


NovoSeal S 450 - uszczelnienie z rdzeniem z pianki ISO

NovoSeal S 450 to uszczelnienia bram z rdzeniem z pianki ISO. Uszczelnienia bram Novoferm z giętkimi wypustami zabezpieczają przed przeciągami, deszczem i wiatrem. Zapewniają doskonałe uszczelnienie przestrzeni między ciężarówką a budynkiem, zabezpieczają przed stratami energii i potencjalnym uszkodzeniem ładunku. Elementy boczne nie posiadają żadnych poręczy, uchwytów, zawiasów ani dźwigni — uszczelnienia bram są praktycznie „niezniszczalne”. Elementy boczne z rdzeniem z pianki ISO ustępują również na boki, nie powodując żadnych uszkodzeń w przypadku chwiejnie lub krzywo podjeżdżających pojazdów, niezależnie od części dachowej.

Uszczelnienie NovoSeal S450

 

NovoSeal S 450 – zalety produktu:

  • długa żywotność dzięki rdzeniowi z pianki ISO
  • giętka rama
  • uniwersalność zastosowań
  • doskonałe uszczelnienie i izolacja dzięki elementom bocznym z rdzeniem z pianki ISO
  • rynny deszczowe w standardzie
  • niezależnie regulowana sekcja dachowa
  • brak widocznych śrub od frontu
  • elastyczne elementy boczne minimalizują uszkodzenia

NovoSeal S 620 - nadmuchiwane uszczelnienie bram

NovoSeal S 620, nadmuchiwane uszczelnienie bram o budowie modułowej, w ramach zintegrowanego rozwiązania przeładunkowego jest sterowane automatycznie. Po aktywowaniu włącznika bramy (OPEN) najpierw nadmuchiwane są poduszki S 620, a następnie brama otwiera się automatycznie. Po zakończeniu przeładunku, najpierw za pomocą funkcji automatycznego dokowania AutoDock, pomost przeładunkowy jest ustawiany w pozycji spoczynkowej, a następnie zamykana jest brama i wyłączane (ewentualnie podłączone) oświetlenie przeładunkowe – z S 620 spuszczane jest powietrze, a światło na zewnętrznym sygnalizatorze zmienia się na zielone.
Ta sekwencja automatycznych operacji zwiększa wydajność, obniża koszty energii i zapobiega powstawaniu szkód spowodowanych przez zbyt wczesny odjazd ciężarówki, gdy poduszki są jeszcze nadmuchane.

Uszczelnienie NovoSeal S620

 

NovoSeal S 620 - zalety produktu:

  • poduszki wykonane z polichlorku winylu lub szczególnie przylegającej tkaniny Cordura®
  • doskonałe uszczelnienie
  • oszczędność energii
  • silniki bliźniacze do szybkiego i bezpiecznego nadmuchiwania
  • zintegrowane elementy rozwiązania przeładunkowego

NovoSeal S 220 oraz S 401

Uszczelnienie NovoSeal S620


Uszczelnienia poduszkowe chronią przed przeciągami, deszczem i wiatrem. Zapewniają idealne uszczelnienie między ciężarówką a budynkiem, zabezpieczają przed stratami energii i ewentualnym uszkodzeniem ładunku.

NovoSeal S 220 – zalety produktu:

  • doskonały system uszczelniający do wąskich bram i jednorodnego parku samochodowego
  • płaszcz zespawany wodoszczelnie
  • pionowe paski naprowadzające na poduszkach
  • możliwe różne kształty poduszek

Uszczelnienie NovoSeal S620

 

NovoSeal S 410 umożliwia zachowanie równej elewacji budynku ze względu na to, że jest umieszczane bezpośrednio we wnęce budynku – dzięki temu wygląd systemu jest zdecydowanie lepszy.

NovoSeal S 410 – zalety produktu:

  • kurtyny z polichlorku winylu o grubości 3 mmi dużej sile sprężystości zapewniają idealneuszczelnienie
  • montaż w otworze za pomocą kątowników lub specjalnych szyn kotwiących Halfen